sociaal onderzoek tegenpartij ga niet akkoord

katje2560
Topic Starter

sociaal onderzoek tegenpartij ga niet akkoord

#1 , 15 sep 2014 18:36

Waarde heer,

Ik verwijs naar uw e-mails van de voorbije dagen.

Ik mocht ondertussen een reactie ontvangen van de raadsman van de tegenpartij.

De tegenpartij kan zich blijkbaar niet vinden in het maatschappelijk verslag en ons voorstel omtrent de omgangsregeling. Blijkbaar verloopt de huidige regeling volgens hen nog altijd niet sereen.  Zo zou U de kinderen bijna uit de handen van de tegenpartij sleuren.

Zij stellen voor dat uw de kinderen één keer om de weken kan zien onder toezicht.

Het verhaal van de bedreigingen wordt volledig ontkend.

Ik meen dat dit absoluut onaanvaardbaar is en ga ervan uit dat U hier ook niet mee akkoord kan gaan.

Ik vrees dat er niets anders opzit dan een verzoek tot vaststelling met conclusietermijnen neer te leggen bij de Rechtbank om alzo een nieuwe pleitdatum te bekomen.

beste deze mail heb ik gekregen van mijn advocaat.

hoe gaat de rechter nu reageren?

gaat hij geven wat de sociaal assistent het beste vind voor de kindjes?

De sociale assistent vond het beste de kindjes na de school (dins-donderdag) gaan halen en bij mij blijven eten en na het eten en bad terug naar de mama

en dan ook 1overnachting per weekend

gaat de rechter de aanbeveling volgen of gaat hij voor de leugens van mijn ex? en miss mijn omgangsregeling schrappen?
bedankt

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding