Inkijk in woning

MONACO
Topic Starter

Inkijk in woning

#1 , 23 sep 2014 13:06

Een gebuur heeft zijn terras aan de achterkant van het huis vergroot en de daarbij horende grond opgehoogd zodat iedere keer hij daarop gaat hij met zijn hoofd boven de afspanning, bestaande uit houten panelen, verschijnt.
Daardoor heeft hij wel een inkijk op ons terras evenals op de keuken en de living, hetgeen misschien toch veronderstel ik een inbreuk zou zijn op onze privacy, of ben ik mis ? Er werd volgens ik vernomen heb hiervan geen melding gedaan aan de betrokken diensten.
dank voor antwoord. Vgrt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 23 sep 2014 13:09

Werd bij de vergroting de oorspronkelijke hoogte van het reeds bestaande terras gewijzigd?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

MONACO
Topic Starter

#3 , 23 sep 2014 14:45

Oorspronkelijke hoogte terras werd behouden, daarna bij uitbreiding werd grond aangevuld zodat dit een stuk hoger ligt.

Reclame

roharro

#4 , 23 sep 2014 19:04

Oorspronkelijke hoogte terras werd behouden, daarna bij uitbreiding werd grond aangevuld zodat dit een stuk hoger ligt.
?????Maar ligt het nieuwe stuk nu hoger, even hoog of lager dan het reeds bestaande?
Dat kan ik niet opmaken uit uw antwoord.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

MONACO
Topic Starter

#5 , 24 sep 2014 09:14

Ja, het nieuwe stuk ligt hoger dan het bestaande terras, de grond werd opgehoogd, geplaveid, siervijvertje geplaatst en daar rondom afgezet met arduinen drempels wat nog eens hoger komt.

Turaki

#6 , 24 sep 2014 09:27

Eens bij de gemeente informeren of hiervoor een bouwvergunning werd aangevraagd. Dit is namelijk noodzakelijk voor een significante reliëfwijziging.

Terug naar “Privacy-bescherming”