na 12 jaar gewerkt te hebben, ben ik vorig jaar ontslagen samen met een 4 tal collega's wegens reorganisatie, hoewel mijn inkomen nooit hoog was als alleenstaande met 3 kinderen ten laste, heb ik een pro deo advocaat gekregen.
Vereffing en verdeling is momenteel aan de gang, veel valt er niet te verdelen, alleen schulden van mijn ex. Daar onze gezamelijke woning enkele maanden geleden verkocht is, hiervan is de hypotheek afgehouden en andere schulden, krijg ik nu een mailtje van mijn advokaat dat hij binnekort een factuur zal sturen als er een tamelijke overschot is bij vereffing. Dit zou zogezegd het BJB gezegd hebben. Nu heb ik op die bijna 3 jaar, een schuld van ongeveer 13000€ aan persoonlijke schulden aan familie en vrienden, ik kan dit niet bewijzen, dat was mondeling geregeld. Ik dacht eindelijk ga ik mijn centen krijgen, om die schulden dat al lang aansleept terug te betalen. Dus ik heb al die jaren geduldig gewacht tot ik eindelijk wat centen krijg en nu zegt advocaat dat hij factuur zal sturen. Tegenpartij is al gaan lopen met buitenlandse rekeningen en eigendommen die ik niet kon bewijzen, en nu dit!! Eindelijk ga ik iets krijgen en dat zegt advocaat dit. Nu is mijn vraag kan dit zomaar? Ben zelfs nog mijn vorige betalende advocaat aan het af betalen..