Hallo lezers
Mijn man laat me de eot al 3 keer in orde brengen en telkens haakt hij af. We zijn al ruim 7 jaar op een apart adres,ik heb geen inkomsten mijn invalide zoon draait voor alles op maar zijn inkomen telt mee voor een prodeo die krijg ik dus niet.Ik wou alleen scheiden op ontwrichting huwelijk maar zo een verzoekschrift voorbeeld moet ik kopen en dan moet ik dat maken zonder fout erin.Verder weigert mijn man nu terug een geboorteakt aan te vragen enz.. zodus ik kan geen kant op.Mijn zoon heeft netto 1600 euro en moet voor mij 1200 euro per maand betalen dit door de schuld van mijn man dan hebben we nog geen eten gekocht en mijn zoon moet veel medicatie kopen en naar de kliniek enz.Mijn man zit aan een dubbele verslaving d en d dus 2 zware.Hij is dakloze gaan spelen dan kwam hij terug ik weer blij dan ging hij weer ,Nu heeft hij beslag door zijn schulden en houd nog bijna 1000 euro over mag alle dagen warm gaan eten krijgt voedsel paketten krijgt geld van de pastoors gratis haar knippen gratis kleren alles en zit in een appartement met nog is meubels en 1000 euro installatiepremie.Mijn werk ben ik kwijt door de crisis en ik kan niet doppen,mijn man steunde me maar nu niet meer heeft iemand anders die lekker met hem mee feest samen met een hele bende.Ik wil van hem af maar kan geen kant op en financieel ga ik in schulden geraken nu.ocmw of caw weten geen oplossing wat kan ik doen.Ik zie het niet meer zitten.dringende maatregelen gaan mij niet toegewezen worden want hij heeft dus wel een prodeo en daar kan ik niet tegenop.
Alvast bedankt
Elfie