#11 , 22 feb 2015 10:12
ik heb de man van de stoof doen komen zien,na anderhalve week is hij eindelijk gekomen,ondertussen zat ik in de kou of moest ik hier elctrische vuurtjes zetten om het klein beetje warmer te krijge,huisbazin doet moeilijk,de stoof is stuk en deze kan niet meer verkregen worden,ze gaat nu een noodoplossing zoeken,maar hiermee kan ik enkel mijn living verwarmen en niet de keuken of boven waar de kinderen studeren.ik ga nu dinsdag naar de huurdersbond want die vuurtjes kosten mij heel veel aan electriciteit,ik heb ook van huisbazin vernomen dat ze het huis zal verkopen ant ze wil er geen kosten meer aan doen,maar zo lang zij ht niet te koop zet kan ik geen voorrang krijgen voor evt sociale woning.men heeft mij nu gezegd dat ik aan huisbazin per aangetekend schrijven moet laten weten dat de stoof stuk,is dit zo,ook al weet ze het en heb ik de sms en nog van haar en zo ja,wat moet ik dan juist in de brief zetten?en gaat zij moeten tussen komen in de kosten voor de bijna 2 weken dat ik dit hier moet verwarmen met electrische vuurtjes?en ik heb wel degelijk een geldig bewijs dat ze gekuist is,en ik ga ook de huisvesting doen komen deze week.maar mijn vraag is,moet ik alsnog de aangetkende brief sturen,zodat ik met alles in orde ben,of is bewijs van onze sms en voldoende?