Pc inn beslag genomen bij iemand anders..

idj
Topic Starter

Pc inn beslag genomen bij iemand anders..

#1 , 22 feb 2015 14:23

Hallo ,
Mijn pc stond bij een vriend van mij .
En de deurwaarder is daar geweest om goederen in beslag te nemen i.v.m met achterstallige betalingen.
Nu is mijn Pc ook in beslag genomen en kan mijn vriend deze rekeningen niet betalen .
Weet er iemand wat ik kan doen om mijn pc terug te krijgen ?
Heb gelezen dat als er niemand achterkomt deze verkocht word in een openbare verkoop , als dit zo is weet er iemand hoelang het duurt voordat deze verkoop word uitgevoerd ?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 feb 2015 15:20

weet er iemand hoelang het duurt voordat deze verkoop word uitgevoerd ?

Alvast bedankt
Als hij reeds mee is genomen een paar dagen, anders binnen de 4 weken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Franciscus

#3 , 22 feb 2015 15:40

Indien u dat kan bewijzen contact opnemen met de GDW ... en het bewijzen
http://www.infogerechtsdeurwaarder.be/f ... catie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

LeenW

#4 , 22 feb 2015 16:43

Een vaste pc bij iemand anders zetten is niet echt geloofwaardig, factuur + betalingsbewijs zijn hier zeker nodig.

ddanck
Contacteer: Website

#5 , 23 feb 2015 10:06

De juridische oplossing bestaat in een verzet tegen het beslag. Maar dan zal u de rechter wel op een geloofwaardige manier moeten overtuigen dat de PC inderdaad uw eigendom is (facturen met vermelding serienummer).
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Gebruiker21

#6 , 24 feb 2015 10:55

Hebt u een bewijs van de reden waarom die PC bij uw vriend stond? Is deze hersteller van computers en was uw PC defect? Hebt u een offerte of bestelbon voor de reparatie? Hebt u een bewijs tout court dat uw PC bij hem stond? Indien niet, zal het moeilijk worden deze terug te krijgen. Zelfs met originele factuur, kan beargumenteert worden dat uw vriend uw PC overgekocht heeft, en deze daarom bij hem stond.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”