afsluiten bankrekeningen

willyboy
Topic Starter

afsluiten bankrekeningen

#1 , 04 mar 2015 11:59

Mijn bankrekeningen staan op 0,0 zowel op zichtrekening en op spaarrekening .Ik wil van die bank af .Ik doe mail naar bank voor te zeggen ...Sluit alles af .De bank laat weten dat ik nog een kleine interest te goed heb en zo rekening niet kan sluiten .Ze zeggen ook dat ik nog kosten zal hebben voor 2 maand klant .
Ik wil geen interest of betaling doen met deze bank .Ik wil mijn kaart terug brengen naar deze bank .
Wie kent het juiste over afsluiting van de rekening ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
fieke0509

#2 , 04 mar 2015 12:08

Daarover denk ik dat je bank je het beste kan informeren.

Mogelijk is dit bij iedere bank een andere procedure.

Booke

#3 , 04 mar 2015 12:33

Een mail is niet voldoende. Je moet naar de bank en je moet papieren ondertekenen dat je de rekeningen sluit.

Reclame

bartvdv

#4 , 04 mar 2015 12:38

Moeilijk kan dat toch niet zijn, tegoeden laten overschrijven naar een andere rekening en klaar. Niks doen is gewoonweg dom, zelfs al wil je niks meer te maken hebben met deze bank.

http://economie.fgov.be/nl/consument/Be ... PbufEsSPHM" onclick="window.open(this.href);return false;

willyboy
Topic Starter

#5 , 04 mar 2015 14:01

Duidelijke link ...alvast bedankt

Terug naar “Bank & Beurs”