beste,
wie heeft hier raad bij...mijn dochtertje is 5jaar en hebben opbouwend toegewerkt naar co ouderschap dat eerst begon met een weekeind om de 14 dagen....nu is het van 2014 co ouderschap geworden..mijn dochter is meer bij ons dan bij haar papa...het is zijn derde huis al want word overal buitengegood wegens niet betalen..heeft ook een heleboel schulden..alsook auto in beslag genomen..;alle meubels staan daar op geschreven...hij had gezegd dat mijn dochter bij mij (haar mama) kon blijven totdat zijn schulden waren opgelost en hij opnieuw een dak boven zijn hoofd had..hij heeft ook nr haar niet omgekeken gedurende 5weken heeft geen 1 dag achter haar gekomen....nu zegt hij ik wil ze terug in co ouderschap....maar ok schulden zijn ng niet opgelost...heeft uiteindelijk wel terug een huis van 950e!!!! das 200 e meer dan zijn vorig app waar hij werd buitengezet....ik kan haar in zijn week naar turnen en zwemmen brengen want hier heeft hij geen geld en tijd voor....hij wilt wel co ouderschap voor zijn hoofd niet te verliezen...maar hoe kan hij nrmaal voor zijn kind zorgen met een heleboel schulden....terwijl ik ook in zijn week voor mijn dochter zorg....zou ik kans hebben om dit te veranderen?