Wie kan mij raad geven, mijn man heeft me een paar maanden geleden verlaten na 33 jaar huwelijk. Hij was al eerder naar het buitenland om met een investeerder te praten voor ons bedrijf. Wij hebben een internet bedrijf en zijn er al 3 jaar mee bezig. Die investeerder was heel geïnteresseerd, schatte hoeveel het bedrijf waard was qua werkuren en geld dat we er in gestoken hebben, behalve het bedrijf moest wel naar het buitenland verhuizen, en staat nu als een eenmanszaak geregistreerd. Dus mijn man zou terug komen om te helpen verhuizen, dat hij een paar dagen later zegt dat hij een relatie heeft. Maar hij wil wel samen blijven werken aan ons bedrijf zodat ik toch financiële ondersteuning heb.
Dus heb hem gevraagd om dat wel op papier te zetten waar ik recht op heb, 50/50 en dat als er iets gebeurd met hem alles naar de kinderen gaat.
Een paar weken later krijg ik een bericht terug van dat ik niks krijg en dat het bedrijf niks waard is en hij het bedrijf nog liever kapot laat gaan, en dat betwijfel ik ten zeerste omdat we er al zolang aan het werken zijn, en het zijn droom was. En vandaag heeft ie mij geblokkeerd zo dat ik niet meer aan de site kan werken. Wat kan ik doen, we zijn getrouwd zonder huwelijkscontract, dus eigenlijk heb ik toch recht op 50% van het bedrijf. En hij heeft ons met niks achter gelaten. Weet zelfs niet waar ik naar toe moet.