uitzetting

astragtc
Topic Starter

uitzetting

#1 , 22 sep 2015 17:52

hallo, ik ben getrouwd zonder contract na 12 jaar huwelijk en 21 jaar samen zijn is mijn echtgenote niet meer gelukkig ,dus wil ze scheiden de woning waar wij verbleven is haar eigendom ,nu heeft ze mij laten buiten zetten en ik verblijf een paar weken op hotel tot ik een appartement heb ,nu mijn vraag , moet zij de helft van de gemaakte kosten voor het hotel en later de helft van de huur (tot we gescheiden zijn) betalen ? omdat het een gedwongen uitzetting is .
mvg eric

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 sep 2015 07:39

op welke manier heeft ze je laten buitenzetten?

astragtc
Topic Starter

#3 , 06 nov 2015 09:34

hallo jpv :op 31/7 had haar advocaat mij voor de rechtbank laten verschijnen ,daar werden mij 4 vragen gesteld oa deze mag het mechelse gerecht een datum van vertrek opstellen ,waarop ik ja heb geantwrd ,10 dagen later stak het vonnis in de bus echter geen datum van vertrek waarop haar advocaat natuurlijk een gerechtsdeurwaarder heeft ingeschakeld en ik kreeg 24 u de tijd om te vertrekken ,maar het gerecht had ook een notaris aangesteld ,ik ben met het vonnis en de aangetekende brief van haar advo en met die betekening naar die notaris gegaan die man was niet eens op de hoogte gesteld door het gerecht ,de notaris heeft alles eens goed bekeken en zei tegen mij blijf rustig zitten tot ik inboedel heb beschreven 12 dagen later is hij dit komen doen ,ik moest dan samen met hem de woning verlaten ,dat is zo een beetje het verhaal

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”