#2 , 27 okt 2015 17:11
[quote="sabrinav"]Beste, ik heb enkele vragen ivm het hoederecht.
Mijn ex is gekend voor terroristische feiten waar hij ook voor in de gevangenis voor heeft gezeten.
Bij is ook nog eens BP (bipolaire, manisch depressief) en lijdt ook aan EDM en heeft problemen met zelfmoordneigingen.
Dit staat allemaal op papier door zijn psychiater. In uw ander bericht is hij schizofreen.
Ik heb ook 8 klachten moeten indienen voor slagen verwondingen met getuigen en voor seksueel misbruik tegenover mijn dochter van 5 jaar dat niet zijn dochter is, we hebben 1 zoon samen.
Ik ben in beroep gegaan tegen het vonnis van de jeugdrechter en al deze bovenstaande info hebben we aan de rechter van beroep gegeven en zei vertelde ons gisteren dat zei niet inziet waarom hij die kinderen niet zou mogen hebben (1 weekend op 2 met nachten en 1 woensdag op 2 zonder nacht).
Ik vond dit een abnormale reactie?
Kan ik iemand me helpen of raad geven? Of wat er precies in de wet daarover word gezegd? /quote].
Gekend voor terroristische feiten ... gekend voor is niet hetzelfde als veroordeeld voor...
Hoederecht en bezoekrecht is sedert de wet van 13 april 1995 niet meer van toepassing men spreekt nu van omgangsrecht en co-ouderschap.
Heeft uw advocaat dat niet uitgelegd?
Ik vermoed dat er een sociaal onderzoek is geweest zowel bij u als bij hem?
Bij wie is bipolaire stoornis aangetroffen?
Wat EDM is weet ik niet ...staat niet in mijn medisch zakwoordenboekje .
De acht klachten voor slagen en verwondingen tgo u vermoed ik en wat was het resultaat hiervan?
idem inzake het seksueel misbruik ...door rechtbank als bewezen geacht?
Dus nu in beroep bij de jeugdkamer hof van beroep en uw info? aan de raadsheer gegeven... wie is 'we' in dit verhaal?
Waarom geeft u die info aan een raadsheer? ( blijkbaar een vrouw)... ik vermoed dat u de appellant bent en het hof heeft dus al een arrest geveld en omgangsrecht gegeven. Voor beide kinderen of alleen voor de zoon.
Hoelang heeft de man gezorgd voor uw dochter?
U valt nu blijkbaar onder het Hof van beroep (familie) in Antwerpen?
In welke gemeente woont u nu?