meterstand stroom

hawkeye
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

meterstand stroom

#1 , 24 feb 2016 15:59

het verhaal begint 3 jaar geleden toen ik mijn meterstand telefonisch moest door geven bij mijn stroom leverancier

ik had toen pas gekocht en was met hun de meterstanden aan het af gaan da en nacht tarief en om dat ik in mei gekocht had wat tot dan doorgegeven was door de vorige eigenaar alleen was er 1 probleem de nacht stand stond bij hun op 0 wat niet kon ik heb toen de stand door gegeven van wat het ik toen las. bleek dat de dag meterstand wel doorgegeven was maar de nacht niet.

Toen was dat precies geen probleem en werd het aangepast zo het mij niet veel zou kosten nu 2, 5 jaar later krijg ik een correctie factuur van de vorige jaren en opeens moet ik toch bij betalen .

Wat moet ik nu doen ben ik nu 2.5 jaar te laat om nog achter de vorige eigenaar te gaan om hun te wijzen op het niet doorgeven van de nacht meterstand of moet ik gewoon mijn factuur betalen, e, heb ik gewoon brute pech?

mvg

hawkeye

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3833
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 feb 2016 16:06

U geeft zelf aan dat u de beginstanden correct hebt doorgegeven. U stuurt dus best een AS waarbij u de factuur betwist en verwijst naar deze beginstanden. Dat deze niet overeenkomen met wat de vorige eigenaar heeft doorgegeven is een probleem tussen hem en de nutmaatschappij. Dat zij klakkeloos een meterstand van 0 aanvaarden geeft u alleen maar meer munitie dat ze zelf boter op hun hoofd hebben.

Reclame

Terug naar “Kopen”