onderhoudsgeld en bijkomendekosten

rumbeeksesteenweg
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

onderhoudsgeld en bijkomendekosten

#1 , 07 apr 2016 20:17

iemand die mij kan helpen , einde raad ik smeek iemand aub:
ik ben moeder van 2 zonen 14 en 10 jaar gescheiden sinds 2009
nu al sinds 2009 aan vechten voor de bijkomende kosten , sinds 2013 niets meer van onderhoudsgeld gekregen
zit onder advocaat , en met deurwaarder al beslag gelegd , via correctionele rechtbank geweest , ze straf was 6 maanden effectief voor niet betalen van onderhoudsgelden , maar niets kan hem doen betalen
is zelfstandig tussen haakjes en loop zo op deze manier weg met alles werk meer in het zwart , niemand kan ergens iets doen , maar mr kan wel ieder weekend uit eten gaan uitstapjes maken enz , leef als god i frankrijk

wat moet ik hiermee aan vangen , iemand een antwoord !

met dank , nancy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 apr 2016 21:30

Er zin twee procedures
1- strafrechtelijk wat u al hebt gedaan maar best blijft doen want dan kan er opnieuw een straf volgen.
2- burgerlijk voor de jeugdrechtbank voor wijziging verblijfsovereenkomst
Wat het niet betalen alimentatie betreft - opgelet we weten natuurlijk niet wat en hoe de zaak in elkaar zit - hangt het af van wat u bedoeld met zelfstandig zijn. Eenmanszaak..bvba enz enz ... al naargelang zijn er wel manieren om op te treden ( aan aandelen zijn beslagbaar)

Hebt u al contact gehad met bv DAVO?
http://www.davo.belgium.be/

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”