advies

Daffie
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

advies

#1 , 22 jul 2016 10:50

Wij hebben een aanpassing,verschillende,via mail overeen gekomen op de oorspronkelijke eot. Sommige zijn al in voege,de belangrijkste binnenkort.
Daarin zijn we overeen gekomen dat de papa instaat voor vervoer aangezien hij 45min verder gaat wonen.
De mail begint effectief,wij kunnen akkoord gaan met...

Nu betekent dat dat hij 1 zaterdag op de 4 om zoontje moet komen om 7u30.aangezien ik om 8u begin te werken. Dat vindt hij te vroeg. Tussenoplossing is dat de wissel gebeurt om 7u45 op de parking vn mn werk -een 200m van zijn huidige woonplaats en ook op hetzelfde uur als nu. Dit vindt de papa plots ook te vroeg.

Mij lijkt het logisch als hij akkoord is met instaan voor vervoer,hij dan zoontje om 7u30 moet halen. Hij weet al lang dat ik om 8u begin op werk en dat staat ook id eot,dus als uur en plaats vn wissel gelijk blijven als de wissel dus op mn werk gebeurt,hij dit moet volgen.

Ik kan toch moeilijk 1,5u op en af rijden en mn eigen benzine betalen,om zoontje nr hem te voeren,aangezien hij akkoord was met vervoer.

Suggesties?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding