Uitkoop Wagen

RONNY3850
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Uitkoop Wagen

#1 , 27 jan 2018 13:50

Ik heb een vraag over Wettelijke Eigenaar/Uitkoop Wagen!!!
Ik & mijn toenmalige vriendin hebben een wagen gekocht waarvan de Aankoopfactuur op beide namen staat onder mijn adres.De Lening staat ook op beiden.Ik vraag mij af wie wettelijk eigenaar is?Beiden toch?Hoe moet ik tewerkgaan om haar Aangetekend aan te manen voor de Uitkoop?Hoeveel tijd moet ik haar geven?Hoe of op welke manier kan ik haar uitkopen?Deze was niet de bedoeling,maar zij liet mij onverwachts vallen & negeerd me volledig!!!Ik zou dus voor een Uitkoop willen gaan!Zijn devolgende stappen correct:Aangetekende aanmaning,deurwaarder,schatting wagen & verdeling bedrag indien géén van beiden Uitkoopt???Ik zou graag willen weten hoe je deze procedure dient aan te vangen???Deze werd in België gekocht!!!Hoe moet ik dit aanpakken???
Mvg Ronny

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#2 , 29 jan 2018 09:24

Waarom zegt u dat de wagen gekocht werd in België ? Woont u of wonen jullie dan niet in België ?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”