gemeenschappelijke kosten handels pand

kaies1
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

gemeenschappelijke kosten handels pand

#1 , 28 mar 2018 14:00

Dag allemaal,

Ik vraag me af of mijn verhuurder van mijn handelspand waar ik een horecazaak uitbaat, me alle kosten van de syndicus mag aanrekenen staat in mijn contract dat ik de bijkomende kosten moet betalen maar is dat allemaal wel legaal omdat zo in een contract te zetten?

groetjes en dan u voor de info

Mvg salah kaies

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72

#2 , 28 mar 2018 14:16

Handelshuur (tussen ondernemers) - in tegenstelling tot huishuur (particulier) is aan weinig wettelijke voorwaarden gebonden. Met andere woorden: wat in je contract staat, is waar je toe gebonden bent. Pacta sunt servanda.
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

kaies1
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 mar 2018 14:21

Er staat gemeenschappelijke kosten, maar rekent me ook de kosten van zijn brandverzekering en porvisie van de eigenaars, als in contract gemeenschappelijke kosten staat is da ni electriciteit en water en gas van die dingen, maar niet alles van de eigenaar?

Mvg

Reclame

Terug naar “Huren”