Hallo
Even kort mijn situatie schetsen. Ik heb onlangs mijn ontslag persoonlijk ingediend bij mij werkgever maar deze weigerde het te tekenen voor ontvangst. Daarna heb ik dit aangetekend opgestuurd. Ik heb geprobeerd om onderling iets overeen te komen waardoor mijn opzegtermijn zou ingekort worden, maar ze zijn hierover niet te spreken. Nu is het zo dat ik sinds mijn ontslag thuis ben geschreven door mijn huisarts omdat ik echt niet meer voor die werkgever kan werken. In 2 weken tijd heb ik ondertussen al 3 controleartsen over de vloer gekregen. De laatste controlearts zegt nu echter dat ik wel in staat ben om gemakkelijk terug te gaan werken. Momenteel ben ik er mentaal zo slecht aan toe dat ik echt niet terug kan gaan werken voor die werkgever en dus zie ik maar 1 andere optie dan gewoon onwettig afwezig te blijven. Hierdoor zal ik voor de duur van mijn opzegtermijn geen loon ontvangen, maar wat zijn nog gevolgen wat hierdoor kunnen ontstaan? Is het zo dat ik ook mijn recht op mijn eindejaarspremie verlies voor het gewerkte jaar 2018? Kan ik eventueel op een andere manier van deze werkgever afgeraken want ik zie echt geen oplossingen meer?