kindregeling

liesfin
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

kindregeling

#1 , 06 feb 2019 22:22

Beste

Mijn ex-partner zijn reeds geruime tijd uit elkaar(3jaar) samen hebben we 2 kinderen. We waren nooit getrouwd en hebben onderling een verblijfsregeling afgesproken, deze werd op papier gezet. Echter houdt hij zich niet aan de afspraken. De kinderen zijn 11 dagen bij mij en 3 dagen bij ex. Maar hij ziet ze steeds minder. Wat kan ik doen opdat hij toch zijn afspraken nakomt. Ik krijg constant dreigingen dat ik maar naar de rechtbank moet gaan als ik niet akkoord ga met zijn grillen en heb het wat gehad.

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 feb 2019 22:56

Als dat soort dreigende taal ook op mail staat misschien de zaak inderdaad eens naar de familierechtbank brengen.
Men ken en mag onderling overeenkomen maar dat is niet tegenstelbaar tgo derden.
Men kan naar een notaris gaan en dat akkoord in een authentieke akte die wel tegenstelbaar is tgo derden.
Bij geen akkoord zal het familierechtbank worden.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”