Scheiding bij invaliditeit

Missymiss
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Scheiding bij invaliditeit

#1 , 19 feb 2019 13:57

Ik ben opzoek naar specifieke info:
De situatie is momenteel zo dat ik getrouwd ben, en invalid. Ik ben ingetrokken bij mijn partner in huis ( dat zijn eigendom is)
Ik betaal hier niets voor, en betaal zelf mijn eigen verbruik en voeding, hij komt me nergens financiëel in tegemoed.
Zelf heb ik geen kinderen ten laste, en hij heeft nog 1 kind ten laste alsook mij.
Wegens omstandigheden, die al maaaaanden aanslepen, wil ik scheiden.
Ik ben al naar een pro deo advocaat gegaan, en die heeft me duidelijk gezegd dat ik zelf het huis niet mag verlaten, omdat dit in mijn nadeel zou spelen voor de scheiding, nu wonen wij hier samen terwijl dit echt onhoudbaar is.
Financieel heb ik geen poot om op te staan, ik sta onder invaliditeit, dus dit is een minimum, ik kan geen huis of appartement betalen, misschien maximum een kamer. Heel bedroevend, Alle advies is welkom .. Ik zie het bos door de bomen niet meer.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding