#27 , 23 jun 2013 15:39
ik denk dat het moeilijkste gaat zijn om bewijsstukken vast te krijgen wanneer ik het was,,wij deden alles onderling aan de foon,,dan vroeg mama bv als ik ze wou gaan halen of bijhoude of ze dumpte ze gewoon bij mij en was dan niet meer bereikbaar maar ik denk dat dat haar woord gaat worden tegen het mijne en ik daar niet veel mee kan bereiken ;-( ,,heb wel een keer of vier melding gedaan bij de politie dat ze er niet was als ik ze naar huis bracht of toen ze ze een week bij mij gedumpt had,,,maar ik zeg ik ben maar een keer of 4 geweest ook omdat ik in begin altijd dacht dat dat wel zou beteren en ook omdat ze mij het eerste jaar vaak andere zaken beloofde en ik zo stom was om dat toch ergens te geloven alleen al omdat ze alle keren de kids erbij betrok ,, ik heb de kids zo vaak gehad omdat ze het niet aankon,,ze wou rust !! ze heeft er zelfs ooit meegedreigd om ze van het balkon te gooien omdat ze ze niet aankon maar begin zomaar eens iets te bewijzen,,ik zeg die is zo geraffineerd dat ze zoiets ook niet in sms of mail zegt en langs de andere kant toen ze overlaatst terug toegang zocht heeft ze al mijn berichten van haar gewist omdat ze met een mooie lei wou beginnen,,dus begin maar hé !!