een vraagje ...
ik ben al een jaar of 6 uit elkaar met mijn ex partner . heb een dochter van 9 .. mijn dochter verblijft om de twee weken lange weekends bij mij .. bv van woensdag of donderdag tot maandag ochtend of dinsdag ...
een uitgelopen weekendregeling dus ..
na de relatie met de moeder van mijn dochter ben ik drie jaar samengeweest met iemand met borderline .. ik kon deze problematiek niet dragen en ben ook hiermee moeten stoppen ..
Nu zit ik sinds bijna een jaar in een stabiele toffe relatie . met drie extra kinderen ..
aangezien het stabiel is heb ik de vraag gesteld voor co ouderschap .. maar dit is geweigerd door mijn ex partner . ikzelf werk snachts in een voorziening bijzondere jeugdzorg. dit wil zeggen dat ik 15 nachten werk op een maand in blokken van 5, maximum ..
wat zijn mijn kansen , kan co ouderschap geweigerd worden omdat ik snachts werk ?? hier is altijd thuis snachts ..
vraag 2
sinds de scheiding betaal ik alimentatie aan mijn ex partner ... ook de schoolkosten de helft van de dokter etc ..
maar ik betaal ook de helft van naschoolse opvang omdat mijn ex partner laat werkt ... ik heb dit altijd een beetje als een gedeelde verantwoordelijkheid bekeken (opvang voor de dochter) maar is dit wel de bedoeling dat ik dat mee betaal ..?
groet
r