#1 , 29 jul 2010 21:44
Ik ben 65 jaar en ik ben gaan wandelen vorige week 1 uur en dat was genoeg omdat mijn man de echtscheiding gaat aanvragen. Dit is al zo meer dan 10 jaar sinds ik hem ken .Ik heb alles voor hem gelaten en ik weet niet meer hoe ik mij als een goede echtgenote moet gedragen , ik weet het echt niet meer. Niet tegenspreken , het ene woord niet hoger zeggen dan het andere enz... Nu is het zo dat mijn man elke dag sex wil en ik kan daar absoluut niet meer tegen , dit is elke dag een beetje meer sterven. Wij hebben 2 eigendommen , waar wij wonen en een winkel die we verhuren. Hij werkt niet , hij gaat alle dagen naar de fitness en drinkt een halve fles whisky per dag,dan na de middag sex.Wij hebben geen geldgebrek. Als hij naar een advokaat gaat voor de echtscheiding is het dan zo dat het appartement waar wij wonen verkocht wordt?? Ik ben heel bang , ik neem pillen om te kalmeren ,ik zie mijn leven niet meer zitten. Hij heeft altijd gelijk , hij verdraait zijn woorden , zegt de ene dag dat hij nooit naar een advokaat gaat en 1 uur daarna zegt hij dat hij naar een advokaat gaat en ons appartement per opbod laat verkopen. Hoe moet dit in hemelsnaam verder?? Enkel serieuze reaktie´s a.u.b.. Wie dit nog nooit heeft meegemaakt kan er moeilijk over spreken . Dit is erger dan geslagen worden. De fout die ik gemaakt heb is met hem te trouwen. Een paar geleden heeft hij al het geld van de bankrekening gehaald , resultaat: onder echtgenoten bestaat geen diefstal. Het meeste bang ben ik dat hij het appartement laat verkopen omdat HIJ wil scheiden.