Wat ik wil(de),ik wil(de) mijn "gewone,normale" leven van voor 10 januari terug.Toen stond heel onze wereld op zijn kop (zoon 4 weken in coma),en vanaf dan was het het ene na andere vooral medische problemen.
Ik wil(de) niet scheiden,we gingen tijdelijk uit elkaar,omdat het ons allemaal teveel werd,daarom zit ik nu ook op een duur gemeubeld appartement.
Na vorige en dit weekend,ga ik direct akkoord met de scheiding,ik wil geen "gebruikte" man terug,al zit hij op zijn knieen voor mij.
(wat ik deze zomer ook gedaan heb,gesmeekt heb ik,om mee te gaan naar de dokter,om te zeggen dat het echt niet goed met mij ging,hoe ik thuis was,want zoals de dokter zegt er zijn twee "pebbles",de stoere,kan de wereld aan,voor de buitenwereld,maar thuis de verschillelijk bange Pebbels,met huilbuien,angstaanvallen enz)
Maar ik wil niet dat hij de kinderen voor blok zet,zij moeten maar alles pikken,ze blijft daar slapen,hij laat ze met hen alleen als hij gaat tennissen,samen naar de kerstmarkt.De kinderen willen dingen met hun vader doen,en daar heb ik absoluut geen probleem mee.Wel dat er iemand al bijna ik de echtelijke woning woont,waar er nog heel veel van mij ligt,misschien slaapt ze zelfs in mijn slaapkleed,ofnee,dat zal niet nodig zijn