Volgens de sticker is er PV opgesteld
Dan zal de agent hopelijk toch weten wàt hij weerhouden heeft ?
Laat het voorkomen als je zo zeker bent ...
Je staat overigens ook in overtreding met 24.10°
als ge het hebt over dit;
Artikel 24. Stilstaan- en parkeerverbod
Het is verboden een voertuig te laten stilstaan of te laten parkeren op elke plaats waar het duidelijk een gevaar zou kunnen betekenen voor de andere weggebruikers of waar het hun onnodig zou kunnen hinderen, inzonderheid :
-10° op minder dan 20 meter voor de verkeersborden
omdat er aan het begin van de "fietsstraat" 2 borden op een paal hangen, dan vermoed ik dat uw aangehaald artikel niet van toepassing is, immers ik sta op geen enkel moment
voor die 2 borden., maar er rechts van, nog word het zicht hierop gehinderd, nog staat mijn wagen daar waar het gevaar kan opleveren of hinderen.
rode stip is locatie borden, groen vak is mijn wagen (bij benadering)
als ik mag afgaan op het gesprek met de verbaliserende agent (en ja ik weet jullie waren er niet bij), dan zal het waarschijnlijk een boete worden wegens parkeren op een verhoogde berm, welk het duidelijk niet is.
2.42. "Verhoogde berm" : een ruimte die hoger ligt dan het rijbaanniveau, onderscheiden van het trottoir en het fietspad, en die tussen deze rijbaan ligt en een sloot, een talud, of grenzen van eigendommen.
of hij het zeker weet met wat ik in overtreding ben is nog maar de vraag als hij tijdens het gesprek verschillende reden aanhaalt . . .