Ze droegen toch witte handschoenen, hoop ik ?(ook nog... Er staat Wij, (naam van 1 commissaris), hebben vastgesteld dat.... moeten ze niet met 2 zijn om dit vast te stellen, en moet dan de 2de naam van vaststeller opgegeven worden?)
Heb jij de laatste 15 jaar nog wel eens een lamp van uw wagen vervangen? Als je met een 2 PK rondrijdt wil dat misschien nog wel lukken, maar bij de huidige wagens kan je soms zelfs niet meer vervangen, en moet je de hele troep laten vervangen in een garage. Het zijn geïntegreerde delen geworden met die led verlichting. Zonder universitair diploma van burgerlijk ingenieur is er geen meer beginnen aan.Aangezien een lamp vervangen in een auto een koud kunstje is (zelfs voor niet-garagisten), kun je dit gewoon de dag nadien zelf gedaan hebben, zonder aangifte. (Zo zouden ze ook redeneren op de rechtbank)
Ja... Is geen enkel probleem om dit te doen.Heb jij de laatste 15 jaar nog wel eens een lamp van uw wagen vervangen? Als je met een 2 PK rondrijdt wil dat misschien nog wel lukken, maar bij de huidige wagens kan je soms zelfs niet meer vervangen, en moet je de hele troep laten vervangen in een garage. Het zijn geïntegreerde delen geworden met die led verlichting. Zonder universitair diploma van burgerlijk ingenieur is er geen meer beginnen aan.Aangezien een lamp vervangen in een auto een koud kunstje is (zelfs voor niet-garagisten), kun je dit gewoon de dag nadien zelf gedaan hebben, zonder aangifte. (Zo zouden ze ook redeneren op de rechtbank)
Het draagt niet bij tot de juridische discussie, maar een tijdje geleden is er een hele hype op het internet geweest rond de kleur van een kleed op een foto. Volgens de ene was het kleed wit-goud, volgens de andere zwart-blauw. Om maar even aan te geven hoe "duidelijk" een kleur kan zijn.@LeenW Je hebt een punt, hoewel de kleurverschillen voor mij wel altijd duidelijk zijn.
Een burgerlijk ingenieur kan dit niet. Die kan alleen maar perfect uitleggen waarom er voor Jan modaal bij de meeste wagens geen beginnen meer aan is.Ja... Is geen enkel probleem om dit te doen.Heb jij de laatste 15 jaar nog wel eens een lamp van uw wagen vervangen? Als je met een 2 PK rondrijdt wil dat misschien nog wel lukken, maar bij de huidige wagens kan je soms zelfs niet meer vervangen, en moet je de hele troep laten vervangen in een garage. Het zijn geïntegreerde delen geworden met die led verlichting. Zonder universitair diploma van burgerlijk ingenieur is er geen meer beginnen aan.Aangezien een lamp vervangen in een auto een koud kunstje is (zelfs voor niet-garagisten), kun je dit gewoon de dag nadien zelf gedaan hebben, zonder aangifte. (Zo zouden ze ook redeneren op de rechtbank)
Ofwel heb ik tot nu toe het geluk dat iedere keer een auto uitgekozen heb waarbij dit gewoon mogelijk is.
Ok: vroeger kon je het omhulsel gewoon losvijzen, lampendraden loshalen, lampje wisselen, kabels vaststeken en kap er terug over.
Nu moet je al wat meer doen, maar het blijft doenbaar.
Alleen al daarom heb ik gewoon altijd een setje reserve-lampen bij, je weet maar nooit...
Én helaas voldoe ik niet aan het gestelde diploma: ben maar industrieel, niet burgerlijk.