Ik heb al 10 jaar het goederecht van m'n dochter van 13 jaar , de mama (m'n ex-partner) zag haar kind op wekelijkse basis .
Zaterdag 8 Oktober 2016 is m'n ex-partner onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen in een gast zijn woning .
Die gast is opgesloten en is op 22 Oktober voor de raadkamer verschenen waar z'n aanhouding is verlengt met 1 maand daar hij verdacht word van de hulpdiensten te laat te hebben verwittigt en eventueel medeplichtigheid aan de dood van m'n ex-vrouw .
Tot op heden hebben ik of mijn dochter nog niks gehoord hoe het onderzoek verloopt of wat er gebeurt , geen enkele info .
Zelf ook nog niet verhoord wat betreft de laatste contacten en telefoons dagen /uren voordien ...
Mijn vraag :
Hoe kunnen wij aan meer informatie geraken betreffende de zaak/onderzoek en watt zijn de stappen die je moet nemen omdat wij , ik als overblijvende voogd en m'n dochter van 13 jaar slachtoffer/benadeelden zijn ?
Als blijkt dat die gast medeplichtig zou zijn aan het overlijden van mijn ex-vrouw , kan ik of mijn dochter van 13jaar schadevergoeding eisen voor het leed dat we hebben , wat zijn de stappen hierbij ?
Mvg