Dochter van 13jaar verliest haar mama (m'n ex-vrouw)

Jeffry
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Dochter van 13jaar verliest haar mama (m'n ex-vrouw)

#1 , 25 okt 2016 21:33

Ik heb al 10 jaar het goederecht van m'n dochter van 13 jaar , de mama (m'n ex-partner) zag haar kind op wekelijkse basis .

Zaterdag 8 Oktober 2016 is m'n ex-partner onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen in een gast zijn woning .
Die gast is opgesloten en is op 22 Oktober voor de raadkamer verschenen waar z'n aanhouding is verlengt met 1 maand daar hij verdacht word van de hulpdiensten te laat te hebben verwittigt en eventueel medeplichtigheid aan de dood van m'n ex-vrouw .

Tot op heden hebben ik of mijn dochter nog niks gehoord hoe het onderzoek verloopt of wat er gebeurt , geen enkele info .
Zelf ook nog niet verhoord wat betreft de laatste contacten en telefoons dagen /uren voordien ...

Mijn vraag :

Hoe kunnen wij aan meer informatie geraken betreffende de zaak/onderzoek en watt zijn de stappen die je moet nemen omdat wij , ik als overblijvende voogd en m'n dochter van 13 jaar slachtoffer/benadeelden zijn ?
Als blijkt dat die gast medeplichtig zou zijn aan het overlijden van mijn ex-vrouw , kan ik of mijn dochter van 13jaar schadevergoeding eisen voor het leed dat we hebben , wat zijn de stappen hierbij ?

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 25 okt 2016 21:34

Hebt u zich reeds burgerlijke partij gesteld?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 okt 2016 21:42

Inderdaad en eens met de dienst slachtofferhulp of zorg van uw lokale politie gaan praten.
Of beter nog met die van de politiezone waar feiten zich hebben voorgedaan.
Hebt u rechtsbijstand dan kan u mogelijk via daar een advocaat raadplegen om de belangen van uw dochter te verdedigen.

Reclame

Terug naar “Andere”