Ook niet, en doet hier trouwens helemaal niet terzake.
Dat je het over Turken had behoeft helemaal geen verduidelijking.
Qua 'wooncultuur' moeten we niet teveel met de vinger naar bepaalde richtingen wijzen, ik heb er genoeg varianten van gezien onder autochtonen.
ik vind het anders wel terzake doen, zeker als een door de politie vastgesteld probleem blijvend genegeerd wordt, en ze blijven proberen het met de mantel der liefde toe te dekken. ik ben niet echt een liefhebber van stront aan de muren, de interventieploegen hebben allemaal onafhankelijk van elkaar dezelfde vatstellingen gedaan, en dat mens beweert dat "een keertje de afwas doen" een oplossing is voor het probleem. komaan zeg, ga op het sfinksfestival op een tamtam kloppen of zo hé, maar negeer dat probleem gewoon niet.
ik wijs niet enkel in die richting, de minderbedeelde huurder die zich niet wil laten helpen en m'n appartement heeft ondergescheten is een autochtoon. ik richt m'n pijlen op iedereen die de regeltjes niet respecteert. meer zelfs, ik ben de eerste om een aanvaardbare oplossing te zoeken voor elk probleem, maar als de andere partij niet wil luisteren...
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.