opzeg door huurder in tweede jaar van contract

Fore

Re: opzeg door huurder in tweede jaar van contract

#31 , 06 apr 2011 14:49

de post biedt een (betalende) service aan en ze sturen alle post automatisch door :)

Maar je kan de postbode ook niet verwijten dat hij alleen zijn werk doet ^^

PS: ik lijk helemaal pro-post. Ik wil gewoon kleine misverstanden verhelpen. hoevaak ben ik niet al naar het postkantoor moeten gaan omdat ze zogezegd aangebeld hebben voor een pakje :p
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis

#32 , 06 apr 2011 15:10

de post biedt een (betalende) service aan en ze sturen alle post automatisch door :)
Spreek me daar niet over :evil:
Wat een problemen ik daarmee heb gehad toen ik drie maanden in het buitenland verbleef en mijn post naar mijn moeder liet doorsturen.
Ze hebben effectief die post doorgestuurd, maar na het beëindigen van die opdracht (net geen volle drie maanden) hebben ze maar geconcludeerd dat ik niet meer op dat adres woonde (terwijl naam nog duidelijk op bel en bus stond) en al mijn post terug naar afzender gestuurd. Na die vervelende vaststelling heeft het nog twee maanden geduurd voor al mijn post terug normaal besteld werd.

Nu, bij een 'simpele' verhuis zou ik steeds van die dienst gebruik maken, al was het maar omdat adreswijzigingen bij banken, bedrijven, etc toch soms zo slordig behandeld worden.

gvm
Topic Starter

#33 , 06 apr 2011 15:41

om even via de post terug on-topic te komen (en ook om een rode vdb-post te vermijden): m'n aangetekend schrijven is weg. misschien komt de deurwaarder wel samen met de postbode. 't zou kunnen.
voor niets of niemand een gram respect, venijnig brutaal en vuilgebekt.

Reclame

artemis

#34 , 06 apr 2011 18:54

Allé bravo zou ik zo zeggen...
Je lijkt hier een goede uitlaatklep gevonden te hebben, maar typeringen als 'geitenwollen sok' of 'ottomaanse origine' vind ik hier een beetje misplaatst.
Nu ja, je hebt je sig line natuurlijk.

gvm
Topic Starter

#35 , 06 apr 2011 19:41

Allé bravo zou ik zo zeggen...
Je lijkt hier een goede uitlaatklep gevonden te hebben, maar typeringen als 'geitenwollen sok' of 'ottomaanse origine' vind ik hier een beetje misplaatst.
Nu ja, je hebt je sig line natuurlijk.
ik kan me ook milder uitdrukken. geen probleem. wereldmens en medelander dan maar?

het probleem is dat al die werknemers van sociale instellingen niet doortastend genoeg werken, de zachte aanpak. in sommige situaties is dat geheel ongepast. een kordaat optreden werpt gemiddeld meer vruchten af dan er als een watje bij staan koekeloeren.
volgens wiki heeft het ottomaanse rijk bestaan tot 1922 en is nadien uiteengevallen in onder andere turkije. de gemiddelde turk lijkt me dan ook van ottomaanse afkomst te zijn, of vergis ik me? 'k vind het in elk geval een minder belaste uitdrukking dan een tjoek of een makak. de origine is hier trouwens van belang om het verschil in wooncultuur aan te geven.

artemis

#36 , 06 apr 2011 21:40

ik kan me ook milder uitdrukken. geen probleem. wereldmens en medelander dan maar?
Ook niet, en doet hier trouwens helemaal niet terzake.

Dat je het over Turken had behoeft helemaal geen verduidelijking.
Qua 'wooncultuur' moeten we niet teveel met de vinger naar bepaalde richtingen wijzen, ik heb er genoeg varianten van gezien onder autochtonen.

gvm
Topic Starter

#37 , 06 apr 2011 21:54

Ook niet, en doet hier trouwens helemaal niet terzake.

Dat je het over Turken had behoeft helemaal geen verduidelijking.
Qua 'wooncultuur' moeten we niet teveel met de vinger naar bepaalde richtingen wijzen, ik heb er genoeg varianten van gezien onder autochtonen.
ik vind het anders wel terzake doen, zeker als een door de politie vastgesteld probleem blijvend genegeerd wordt, en ze blijven proberen het met de mantel der liefde toe te dekken. ik ben niet echt een liefhebber van stront aan de muren, de interventieploegen hebben allemaal onafhankelijk van elkaar dezelfde vatstellingen gedaan, en dat mens beweert dat "een keertje de afwas doen" een oplossing is voor het probleem. komaan zeg, ga op het sfinksfestival op een tamtam kloppen of zo hé, maar negeer dat probleem gewoon niet.
ik wijs niet enkel in die richting, de minderbedeelde huurder die zich niet wil laten helpen en m'n appartement heeft ondergescheten is een autochtoon. ik richt m'n pijlen op iedereen die de regeltjes niet respecteert. meer zelfs, ik ben de eerste om een aanvaardbare oplossing te zoeken voor elk probleem, maar als de andere partij niet wil luisteren...

Vandebos

#38 , 06 apr 2011 22:03

Het "Ottomaans" deed me wegens originaliteit even de mondhoeken krullen maar in se heeft artemis gelijk.
Het is niet altijd gemakkelijk om objectief te blijven en zeker niet wat betreft nationaliteit of culturele origine (Wat in België reeds een prestatie op zich is gezien het huidige kunstmatig gecreëerde klimaat) maar het is wel een ongeschreven regel op dit forum dat we ons hieraan houden.

gvm
Topic Starter

#39 , 06 apr 2011 22:08

Het "Ottomaans" deed me wegens originaliteit even de mondhoeken krullen maar in se heeft artemis gelijk.
Het is niet altijd gemakkelijk om objectief te blijven en zeker niet wat betreft nationaliteit of culturele origine (Wat in België reeds een prestatie op zich is gezien het huidige kunstmatig gecreëerde klimaat) maar het is wel een ongeschreven regel op dit forum dat we ons hieraan houden.
geschreven of ongeschreven regel, in mijn woordgebruik is geen opzettelijk racisme gelegd. ik doe daar niet aan mee. mijn beste huurders zijn marokkanen, mijn beste leveranciers zijn turken. geen idee waarom ik er dan op een of andere manier een afkeer van zou hebben. ik heb enkel de gewoonte de dingen bij naam te noemen.

Vandebos

#40 , 06 apr 2011 22:50

Maar aangezien dit het risico met zich meebrengt dat minder kronkelvrij denkende lezers aan jouw posts andere waarden gaan hangen en dan noch jij noch wij dit kunnen voorkomen, maakt dat we wel verwachten dat iedereen dit respecteert.

Kwestie van verhitte discussies, boze aangetekende brieven aan het adres van de webmaster en welgemeende doch misleide interventies van diverse waakhondcentra te voorkomen.

Beter een jF waar men soms zijn woorden wat dient te wegen voor het algemeen belang dan geen JF.

gvm
Topic Starter

#41 , 06 apr 2011 22:52

oh, maar ik weeg mijn woorden hoor, geen stress. :mrgreen:
'k zal wat rekening houden met de gevoelige zieltjes onder ons, geen probleem.

gvm
Topic Starter

#42 , 08 apr 2011 09:47

zo, 'k heb net de deurwaarder gesponsord en 't betalingsbewijs doorgemaild. met wat geluk wordt er vandaag nog betekend, anders zal 't voor maandag zijn.

69_Shorty_69

#43 , 08 apr 2011 10:03

wie is u deurwaarder, zit zelf ook met een geschil...
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

Vandebos

#44 , 08 apr 2011 11:01

Op dit forum worden geen namen van personen of bedrijven geduld. Gelieve de forumregels te lezen. Gvm staat natuurlijk vrij per pb te antwoorden.

Hou er eveneens rekening mee dat deurwaarders werken met territoriale kringen. Het lijkt me bijgevolg eenvoudiger eventjes de gouden gids erop na te slaan onder het hoofdstuk deurwaarders. Zeker aangezien ze werken aan vastgelegde barema's.

69_Shorty_69

#45 , 08 apr 2011 11:27

ok vdb,

Heb het al trouwens via pb gevraagd.
dura lex sed lex

Reporter: What do you feel when you shoot a terorrist?
Marine Sniper: *Chuckles* RECOIL

When you run from the law you'll only get to jail tired

Terug naar “Huren”