hallo,
ik heb deze maand mijn huur opzeg gedaan, nu mijn huisbaasin is al langs geweest en wist te klagen over mijn muren waar er kinderhanden op staan .
( geen probleem voor eventjes over te schilderen ) ik heb een nieuwe douche ( 500EUR koste ) geplaatst zelf dit vond ze niet goed ( vorige douche dat erin stond was niet meer bruikbaar )( bij de plaatsbeschrijving hebben we wel gezet da we er een nieuwe douchekop ging plaatsen omdat er geen inzat ), heb geen problemen mee voor te laten staan.. ze hebben hier eens graffiti op mijn poort gedaan, hebben we afgewassen en opnieuw geschilderd maar ze wist er van omdat ze ineens aan mijn deur stond daar heeft ze ook over geklaagd maar het is nu niet meer zichtbaar. in mijn huurcontract staat erin dat er hier in de kelder nog huisvuilzakken liggen van de vorige huurders.. zelf daarover heeft ze geklaagd da we da nog niet hebben weggedaan.. de schoorsteen hebben we ook gekuist en bij plaatsbeschrijving stond erin da wij iemand ging laten komen en da ze er daarvoor 50EUR voor gegeven maar ik heb dan dat moment 70EUR betaald en zij heeft nu het attest dat het al gebeurt is maar ze piept van niets da we 20 EUR meer betaald hebben. geen probleem voor ons. we wonen hier pas vanaf maart'12 reden da we hier weg gaan is dat de wasplaats niet kan verlucht worden en alles beschimmelt en als het veel regent dat via dak tot 2 verdiepen naar beneden komt het water. in mijn huurcontract staat er geen eind datum op wanneer het huurcontract stopt word gezet. heb 3 maand opzeg geschreven op de brief dat ik heb aangetekend verstuurt heb. ( in mijn huurcontract stond er iets in van 1,2,3 maand opzeg onder de 3 jaar ) mijn vraag is zou ik vroeger eruit kunnen en zal ik mijn huurwaarborg terug kunnen krijgen?! het maakt me allemaal zo bang omdat ik heel graag naar het andere huisje wil gaan ook voor gezondheid van mijn pas geboren baby. ik heb het haar gevraagd en ze zei we zullen wel zien. maar ze belt soms wel 3 maal per dag om te vragen wanneer we eruit gaan. ik heb al een andere huis op het oog en zal mijn contract daar mogen gaan teken maar zou graag mijn huurwaarborg willen overzetten. heb wel altijd mijn huur betaald op tijd zoals het in contract vermeld staat. zelf zei heeft maar pas in juni'12 ons huurwaarborg wisten gaan tekenen terwijl het al van maart'12 erop stond op een geblokkeerde rekening.
mvg