Ik dacht dat je der zaak had overgenomen en dus betaald hebt voor dat handelsfonds.Zoals Franciscus zegt, was er sowieso onder de kasten geen vloer en achter de kasten geen bezetting toen ik het begon te huren. Als ik het in dezelfde staat moet achterlaten (zoals het huurcontract stipuleert) bij vertrek, ...
Wat staat er in de plaatsbeschrijving bij ingang van de huurovereenkomst, en dan bedoel ik niet op de dag dat jij erin bent gekomen, maar de dag van aanvang van het oorspronkelijke huurkontrakt. Het si die PB die zal tellen.
En als er geen vloer ligt onder de kasten en ook geen bepleistering achter de kasten, is dat toch een aanwijzing dat de vloer en de muur werden afgewerkt NADAT de kasten er zijn geplaatst. Ben je zeker dat verhuurder destijdes vloer en muren heeft betaald? Mogelijks het uw overlater deze kosten gedaan, en dan heeft de verhuurder gelijk als hij ook de hele vloer en de hele muur afgewerkt wil zien. Welke afspraken werden er destijds tussen huurder en verhuurder gemaakt?