geachte,
even een korte situatieschets:
Ik ben smartphone hersteller in bijberoep, klant in kwestie is een oude schoolgenoot waarvan ik dacht hem genoeg te kennen.
Persoon X had een gebroken scherm van zijn gsm nadat een collega deze liet vallen.
probleem:
ik heb persoon X, na afspraak via pagina van mijn zaak op facebook(en verder via onbewaarde smsen) afgesproken om zijn GSM toestel te herstellen.
Tijdens deze werken gebeurde iets waarvoor persoon X diende terug te komen. ik had alvast een kopie van de factuur meegegeven zodat hij deze aan zijn collega kon voorleggen met het bedrag, om dan bij zijn wederbezoek voor de voorzetting van de herstelling het correcte bedrag mee te brengen.
Echter na het vervangen van het scherm op dag 1, kwam persoon X niet opdagen op zijn afspraak op dag 3.
aangezien ik dacht de persoon genoeg te kennen had ik geen adres of verdere gegevens gevraagd, dus was er geen enkele manier van hem verder te bereiken via telefoon (geen respons) of via facebook(geen respons).
echter door onherstelbare schade van mijn toestel destijds, heb ik geen kopieën van de berichten die werden gestuurd ivm. de afspraken.
ik heb enkel een kopie van de factuur en de facebook gesprekken.
Dus ik heb weinig om mijn zaak te verdedigen.
deze feiten dateren al van 6/11/2014 maar door andere zaken aan het hoofd werd deze wat op de achtergrond vergeten.
Ondertussen weet ik wel al wie persoon X zijn werkgever is, en zou ik via daar zijn gegevens kunnen verzamelen.
Echter ben ik slechts 23 jaar, en heeft persoon X een drugs/gerechtelijk verleden en heb ik schrik om fysiek te worden aangevallen.
Via google ben ik op dit forum terecht gekomen, en hoop ik dat jullie mij misschien kunnen in de juiste richting duwen ivm. mijn volgende (gerechtelijke) stappen..
alvast bedankt!