Hallo,
Zit al paar maanden met een vraag waar ik geen antwoord op krijg. Een vriend van me is redelijk goed gefortuneerd. Hij is al langer verliefd op me maar weet dat ik al meer dan een jaar geen relatie met niemand wil wegens het verwerken nog van de vorige. Zelf heb ik weinig financiële middelen om rond te komen doordat ik sinds vijf jaar chronisch ziek ben. Omdat hij weet dat ik niet alles alleen kan betalen en er alleen voorsta helpt hij me af en toe. Zo zijn er al 3 stortingen gebeurt. Dit ging eerst door een gesprek via Facebook en hij die het zelf voorstelde om dit te doen. Hij zei ook via FB dat hij dit nooit zal terugvragen. Nu is mijn vraag....stel nu dat ik hem kwets door iemand anders tegen te komen en hem niet kan beantwoorden in zijn liefde.....zou hij dan uit boosheid dat geld kunnen terugeisen? Er is nooit iets opgesteld van contract of dergelijke. Ik vraag het maar omdat hij nu voorstelde om maandelijks bij te passen voor mijn medicatie. Hetgeen ik dan weer verwacht is dat het een klein bedrag zal zijn maar hij stort altijd een behoorlijk bedragje toch wel. Maar ja.....hij is eigenlijk miljonair en beseft niet hoeveel dit voor mij betekent. Momenteel overweeg ik zijn intenties nog heel serieus en ben ik eerlijk. Maar ik wil eerst weten vooraleer ik ooit een beslissing maak of ik nog wel vrij van beslissen ben? Ben iemand die snel bang wordt als het op financiën op aankomt. Maar het zou leuk zijn om te kunnen genieten van hetgeen hij voor me doet zonder te denken dat dit een val is ofzoiets.
Bedankt alvast om te reageren.
MPK