Hallo,
zoals ieder ben ik geboren uit een vader en een moeder. Papa heb ik gekend tot ik 12 jaar was, toen is hij gestorven. Hij was getrouwd met een andere vrouw en ik heb ook een halfzus. Papa was wel elke dag bij ons thuis, het leek voor mij, als kind, een normale gezinssituatie, tot... hij stierf (geen begrafenis, niks meer, mijn leven als kind stoptte, ik moest te vlug volwassen worden en voor het verdriet van mijn moeder zorgen).
De doos van pandora is dichtgebleven tot op vandaag. In die doos zit een relatie tussen mijn ouders die 25 jaar duurde en een onwettelijk kind, ik.
2006. Mijn papa zou nu honderd jaar geworden zijn. Hij stierf in januari 1975. Mijn zus erfde alles. Zij is nu 75 jaar, ik ben 44. Mijn zus heeft geen kinderen en er is een groot vermogen.
Wat kan ik doen om ook een deel van mijn vaders vermogen te erven? Het is zo lang geleden... Van mijn vader erven zou me een identiteit geven die ik tot nu toe hab gemist en waar ik het moeilijk mee heb (vergelijkbaar met een adoptiekind). Wie kan me helpen de doos terug open te maken?
Catherine