vader samenwonend ; overlijdt 2006 ; had hersentumor + autistische persoonlijkheid ; testament wordt opgesteld dat vrouw alles mag hebben ;
prognose is sterven binnen enkele maanden en zij annuleert hun gemeenschappelijke rekening voor overlijden ; bij overlijden nog een 1000 euro aanwezig van het laatste pensioen op zijn girorek.en dus geen successierechten verschuldigd ; ik wist echter dat vader 90000 euro aan waardepapieren bezat en zijn aandeel in de verkoop van het ouderlijk huis bedroeg +62000 euro ; aangifte ...er is niets , dus geen successierechten te betalen ; ik ga op onderzoek en vind de ondertussen geannuleerde rek.bij Dexia ; ik ben reservataire erfgen.en heb dus recht op de 1/2 : op de verborgen rekening was vader's vermogen verkocht en liquide gemaakt ; er was een fonds aangekocht in 2004 twv 75000 euro en dat geeft ze ook toe onder ede na lang aandringen. Er zijn ook nog overschrijvingen naar haar giro twv 12000 euro en 2 grote cashafhalingen van 19000 euro en 33000 euro exclusief door haar gehandtekend. MIJN VRAAG heb ik ook recht op de 1/2 van deze cashafhalingen en overschrijvingen twv ca.64000 euro.
Maw.vanaf april 2003 tot okt 2004 (1 1/2 j) zijn er op de gemeensch rek voor 150-160000 euro debetverrichtingen geweest richting mevr. en daar is in de eerste aangifte met geen woord over gerept
Hoe moet ik nu reageren?
moet ik daar weer voor naar de rechtbank?