Beste, mijn garagist heeft mijn vertrouwen geschonden, valsheid in geschrifte gepleegd en bovendien mijn wagen en platen in bezit gehouden, deze zaak is al jaren aan de gang. Er was afgesproken om de herstelling voor max. 600euro te herstellen.
Ik mocht in eerste instantie na de herstelling die 3 weken heeft geduurd mijn auto menemen, hij zij dat de factuur later wel zou volgen, OK! 1640euro voor de herstelling dat ik natuurlijk niet kon aanvaarden, 2de hands stukken gemonteerd waar ik zelf heb achter gevraagd omdat de wagen niet meer als 3000euro heeft gekost wou ik dat de kosten beperkt bleven zoals afgesproken. Nu verschillende malen voor de vrederechter verschenen, valsheid niet erkent tot we voor de laatste maal in beroep gingen en het toch werd aanvaard. Dit is een zaak van 2008 dat nog steeds niet is afgerond. Ik ben inmiddels mijn wagen kwijt aan de garagist, ik heb duizenden euro s aan advocaten betaald, heb jaren de inschrijving betaald, daar bovenop zonder rekening houdend met hoger beroep heeft de deurwaarder nog eens op eigen rekening zo'n kleine 4000 euro gekantoniseert en nog verschillende andere kosten, daarbovenop ben ik meerdere malen te laat op men werk gekomen omdat men vervoer van dag tot dag werd afgenomen door de garagist waardoor ik uiteindelijk ben ontslagen.. Ik heb zware dagen achter de rug, verschrikkelijke jaren.!! nu is het door de eerste aanleg bewezen dat de handtekening niet tot ons behoort.. AUB, kan er mij iemand zeggen wat ik kan verwachten nu van deze zaak die mij volledig heeft gekraakt..!!! mvg