Valsheid in geschrifte

DANNYANVERS
Topic Starter

Valsheid in geschrifte

#1 , 24 jan 2012 00:13

Beste, mijn garagist heeft mijn vertrouwen geschonden, valsheid in geschrifte gepleegd en bovendien mijn wagen en platen in bezit gehouden, deze zaak is al jaren aan de gang. Er was afgesproken om de herstelling voor max. 600euro te herstellen.
Ik mocht in eerste instantie na de herstelling die 3 weken heeft geduurd mijn auto menemen, hij zij dat de factuur later wel zou volgen, OK! 1640euro voor de herstelling dat ik natuurlijk niet kon aanvaarden, 2de hands stukken gemonteerd waar ik zelf heb achter gevraagd omdat de wagen niet meer als 3000euro heeft gekost wou ik dat de kosten beperkt bleven zoals afgesproken. Nu verschillende malen voor de vrederechter verschenen, valsheid niet erkent tot we voor de laatste maal in beroep gingen en het toch werd aanvaard. Dit is een zaak van 2008 dat nog steeds niet is afgerond. Ik ben inmiddels mijn wagen kwijt aan de garagist, ik heb duizenden euro s aan advocaten betaald, heb jaren de inschrijving betaald, daar bovenop zonder rekening houdend met hoger beroep heeft de deurwaarder nog eens op eigen rekening zo'n kleine 4000 euro gekantoniseert en nog verschillende andere kosten, daarbovenop ben ik meerdere malen te laat op men werk gekomen omdat men vervoer van dag tot dag werd afgenomen door de garagist waardoor ik uiteindelijk ben ontslagen.. Ik heb zware dagen achter de rug, verschrikkelijke jaren.!! nu is het door de eerste aanleg bewezen dat de handtekening niet tot ons behoort.. AUB, kan er mij iemand zeggen wat ik kan verwachten nu van deze zaak die mij volledig heeft gekraakt..!!! mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 24 jan 2012 09:46

Nu verschillende malen voor de vrederechter verschenen, valsheid niet erkent
Laat me raden VG Deurne ?
Tot we voor de laatste maal in beroep gingen en het toch werd aanvaard.
Meestal is het nodig om in beroep te gaan omdat V-rechters er soms maar met hun klak naar gooien, wegens geen tijd en overbelast.
Daar bovenop zonder rekening houdend met hoger beroep heeft de deurwaarder nog eens op eigen rekening zo'n kleine 4000 euro gekantoniseert en nog verschillende andere kosten, daarbovenop ben ik meerdere malen te laat op men werk gekomen omdat men vervoer van dag tot dag werd afgenomen door de garagist waardoor ik uiteindelijk ben ontslagen.. Ik heb zware dagen achter de rug, verschrikkelijke jaren.!! nu is het door de eerste aanleg bewezen dat de handtekening niet tot ons behoort.. AUB, kan er mij iemand zeggen wat ik kan verwachten nu van deze zaak die mij volledig heeft gekraakt..!!! mvg
Eens bewezen is dat de handtekening vals is staan de zaken er in beroep toch beter voor. Is de procedure al gestart met de conclusies ? Als U de zaak wint is er kans dat de uitspraken van de V-rechter(s) vernietigd worden. De tegenpartij zal dan het volledige gelag dienen te betalen inclusief de reeds gestorte bedragen aan de DW.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

DANNYANVERS
Topic Starter

#3 , 25 jan 2012 22:36

Beste john,
Idd de procedure is gestart, op 2 februari zal er een uitspraak zijn, om op een latere tijdstip nog eens voor de laatste maal voor de rechtbank te verschijnen ivm de uitspraak.. Hoe worden de schade vergoedingen berekent eigenlijk, wij hebben een eis van 250euro ingedient voor elke dag dat hij mijn platern heeft bijgehouden..!!!

Reclame

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”