Sorry als dit onderwerp niet in het juiste gedeelte moest staan!
Mijn ex en ik kochten jaren geleden samen een huis en gingen daarvoor ook een lening aan.
Vier jaar later gingen we uit elkaar en ik liet het huis op mijn naam alleen schrijven, enkel de lening nog niet.
We waren uit elkaar maar zagen elkaar nog dagelijks en ja kwamen dan ook weer samen, toen ik zei om het huis weer op beiden namen te laten schrijven wilde hij die kosten er niet aan geven, dus lieten we het zoals het was.
Even later ging hij weer vreemd en was het weer zover en gingen we weer uit elkaar als vrienden, jaja je hoort het al we kwamen weer samen (ja als je iemand graag ziet hé, hoeveel pijn ze je ook doen) en nu zijn we sinds vorig jaar weer uit elkaar.
Hij zei steeds dat hij van het huis niets wilde en dat hij me genoeg miserie had aangedaan, nu met zijn nieuwe vriendin wilt hij opeens na meer dan anderhalf jaar plots zijn helft van al die jaren dat hij de lening mee afbetaalde enz..........
terwijl hij ervoor dat nooit wilde en ik hem toen de wagen, geld, meubels en nog zoveel heb meegegeven en vandaag kreeg ik een brief van zijn advocate dat hij eist dat ik hem alles weer betaal van de jaren dat hij mee betaalde.
Maar hij heeft toch ook al die jaren hier gewoont.
kan hij me alles afnemen?