Tja jongeske.. ik kom regelmatig mensen tegen die me zo'n dingen vragen dus ja dan vraag ik het hier.. .
Heb jij daar een probleem mee ofzo?
Het is uw goed recht om dit forum bepaalde zaken aan te kaarten, maar zoals een van de vorige posters terecht opmerkt zijn uw verhalen doorgaans "van horen zeggen" (en soms al eens een keer horen, horen zeggen). U kent ongetwijfeld het spelletje waarbij je een verhaal X keer doorvertelt aan mekaar zonder dat de anderen het horen? Op het einde van het spel komen er de meest uit de context gerukte verhalen uit. Waar gaat het fout? Meestal al direct bij de eerste die het verhaal moet verder vertellen.
Ik beweer niet dat uw verhalen geen waarheid bevatten, maar om bovenstaande reden missen ze vaak de juiste context of ontbreken essentiële details. Verder kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat u zelf ook nog de neiging hebt om af en toe het een en ander bij te kleuren en te overladen met emoties, waardoor serieuze en juridisch onderbouwde antwoorden die u van ons verwacht eigenlijk volstrekt waardeloos zijn.