Zoon en oude zieke vrouw krijgen rake klappen buurman..

Oude Belg

Re: Zoon en oude zieke vrouw krijgen rake klappen buurman..

#16 , 01 okt 2011 10:32

zit de hele dag thuis en zuipt zijn kl*ten er vanaf en is enorm agressief!!!
Chemisch en fysisch gecastreerd en toch nog zo hitsig? Ligt misschien onder de sloef van zijn vrouw en daardoor gefrustreerd?
Meer dan dat : als zijn kl*ten eraf gezopen zijn ziet hij 6 combi's als er maar drie zijn :roll:
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#17 , 01 okt 2011 10:50

Tja jongeske.. ik kom regelmatig mensen tegen die me zo'n dingen vragen dus ja dan vraag ik het hier.. .

Heb jij daar een probleem mee ofzo?
Het is uw goed recht om dit forum bepaalde zaken aan te kaarten, maar zoals een van de vorige posters terecht opmerkt zijn uw verhalen doorgaans "van horen zeggen" (en soms al eens een keer horen, horen zeggen). U kent ongetwijfeld het spelletje waarbij je een verhaal X keer doorvertelt aan mekaar zonder dat de anderen het horen? Op het einde van het spel komen er de meest uit de context gerukte verhalen uit. Waar gaat het fout? Meestal al direct bij de eerste die het verhaal moet verder vertellen.
Ik beweer niet dat uw verhalen geen waarheid bevatten, maar om bovenstaande reden missen ze vaak de juiste context of ontbreken essentiële details. Verder kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat u zelf ook nog de neiging hebt om af en toe het een en ander bij te kleuren en te overladen met emoties, waardoor serieuze en juridisch onderbouwde antwoorden die u van ons verwacht eigenlijk volstrekt waardeloos zijn.

roderidder
Contacteer: Website

#18 , 01 okt 2011 12:01

overweeg ook eens, al was het maar voor de fun, om een vraag te stellen in het praatcafe.

RR

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#19 , 03 okt 2011 09:24

Ben je niet verlegen om dat in twijfel te trekken?????
Niet echt, neen. Zeker niet nu je ook nog eens opdist dat je zeker 15 combi's (en er bleven er maar aankomen) gezien hebt bij een klein gevecht aan een discotheek. Mag ik zo vrij zijn ook dit in twijfel te trekken?
Tja jongeske.. ik kom regelmatig mensen tegen die me zo'n dingen vragen dus ja dan vraag ik het hier.. .

Heb jij daar een probleem mee ofzo?
"Jongske"? Ik denk (ik ben wel zeker) dat ik ouder ben dan u. Verder: ik heb er helemaal geen probleem mee dat jij hier verhalen komt vertellen. Gelieve er ook geen probleem mee te hebben dat ik één en ander in vraag stel?

Veel succes met het vinden van oplossingen voor al die problemen in uw omgeving.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV
Juridisch actief: Ja

#20 , 03 okt 2011 11:21

Het lijkt me weinig nut om deze topic nog over te laten, gezien het gebrek aan objectieve feiten.

Terug naar “Archief”