Een mens kan 3 dagen (= 72 uur) zonder drinken. Dus op 12 uur één drankje en een maaltijd zou voldoende moeten zijn. Tenzij die cel ergens in de woestijn was, of er net een hittegolf aan de gang was.Op basis van het woordje "voldoende" uit de wettekst aangehaald door float.
Zou ik je aub willen vragen NIET MEER op mijn topics te reageren want ik heb echt geen woorden meer ivm met uw reacties! En jij bent dan "zogezegd" een "juridisch adviseur" die mensen moet helpen hier?????? Het in het belachelijke trekken en wat onnozel doen is wat jij doet waar ik eerlijk gezegd... 'geen behoefte of baat' bij heb?ik denk dat met de eerste zin uit mijn post en de reactie daarop het bewijs eigenlijk al geleverd is
Hier.. nog een opvolger van "ganapathi tantra".. . Hetzelfde geldt voor U ivm op men topics te reageren lees voorgaande reactie van mij tov DHR/MEVR.(zou het niet weten met zo'n raar naam!)"ganapathi tantra".ROFLOL!!! ...zei de man die in de cel zat. Je bent opgepakt omdat je te beleefd was, zeker?[Er zijn een HELEBOEL politieagenten die eerst eens iets van "beleefdheid" kunnen leren ok?!
Je hebt een maaltijd en drank gekregen. Op onze kosten dan nog!!! Wees blij in plaats van te zagen. Had je je manieren gehouden was je niet in de cel beland om te beginnen. Iemand die niets mispeutert gaan ze echt niet zomaar vastzetten, hoor!
Echt... laat me weten wat het resultaat van uw "zaak" is. Ik ben echt benieuwd. Hopelijk wordt je niet vierkant in je gezicht uitgelachen (de kans is groot).
Vraag me ECHT af wie er bij komt om jou een "juridisch adviseur" te maken onbeschofte mens dat je bent!Wees blij in plaats van te zagen
Dat doet helemaal niet ter zake. Een aangehouden persoon heeft recht op voldoende drinkwater.
Dank u wel allebei echt waar!Willen de criticasters die weinig of niets bijdragen aan deze post, uitgezonderd hun goddelijke mening, zich verder onthouden van commentaar?
Blijkbaar blijft er nog steeds verwarring bestaan tussen de funktie van dit forum en deze van sommige andere fora waar het de gewoonte is de poster ipv het probleem aan te vallen :Vandebos.
Jij denkt echt wel dat je alles beter weet en dat ieder mens hetzelfde is hé???Ben echt blij dat jij GEEN dergelijke functie als politieagent gekregen hebt want zou dan zouden er nogal wat 'slachtoffers' vallen in de cel bij jou toezicht..Een mens kan 3 dagen (= 72 uur) zonder drinken. Dus op 12 uur één drankje en een maaltijd zou voldoende moeten zijn. Tenzij die cel ergens in de woestijn was, of er net een hittegolf aan de gang was.Op basis van het woordje "voldoende" uit de wettekst aangehaald door float.
Er zijn werkdagen genoeg waarbij ik 12 uur werk, en enkel 's middags even onderbreek voor een boterham en een tas koffie. Nog nooit problemen van ondervonden...
Maar kom, als de topic starter meent dat hij niet "voldoende" drinken gekregen heeft, dat hij dan een klacht neerlegt. Zoals ik al zei: ik zou het resultaat wel eens willen weten!
U bent ook hartelijk bedankt voor je bijdrage en het niet in het belachelijke trekken van mijn topic.. DANK U!Op basis van het woordje "voldoende" uit de wettekst aangehaald door float.
Zie vorig reactie van mij hoeveel een mens nodig heeft per dag.. .Er zijn werkdagen genoeg waarbij ik 12 uur werk, en enkel 's middags even onderbreek voor een boterham en een tas koffie. Nog nooit problemen van ondervonden...Op basis van het woordje "voldoende" uit de wettekst aangehaald door float.
DANK U!Er wordt aanbevolen dat U minstens 2 liter vocht tot U neemt per dag. Op 12 uur tijd mag men dus rederlijker wijs aannemen dat er minstens 1 liter water voorzien is.
U haalt zelf aan dat U op sommige werkdagen 12 uur aan een stuk niet drinkt, op Uw tas koffie na. Wat doet U dan na die 12 uur? En stel nu eens dat U net dan wordt opgepakt en de volgende 12 uur nog steeds geen water krijgt?
Bottomline is dat we duizend en één redenen kunnen bedenken waarom de TS geen water zou moeten krijgen, en ook duizend en één waarom hij er wel zou moeten krijgen. Maar op het einde van de rit is het de TS die zelf moet beslissen of hij vindt dat hij voldoende water gekregen heeft of niet, en in zijn openingspost maakt hij toch wel duidelijk dat hij vindt dat dit onvoldoende was. De richting waar deze discussie nu in evolueert is dat iedereen de rekening van de TS voor hem opmaakt en daar is mijn inziens niemand mee gebaat.
Dhr. Franciscus,dat kan toch geen reden zijn HOEVEEL eten en drinken men iemand gaat geven?Tenzij dat het om medische redenen gaat of dat de persoon mss zwaar gedrogeerd zou zijn maar ja in laatste geval kan die mss dan nog gevaarlijk uitdrogen?Het heeft er soms wel mee te maken. Wat was de reden van opsluiting.
Wat een mythe is die door de waterfabrikanten met plezier in leven wordt gehouden.De totale minimale hoeveelheid water die men dagelijks moet opnemen is 2,5 liter.
"Onwaardig"? Het is niet omdat mijn antwoord niet is wat je wou horen, dat het "onwaardig" is. Ga je dit tegen de dienst intern toezicht ook zeggen, of tegen een rechter, als hun oordeel u niet bevalt? "Mijnheer de rechter, uw uitspraak is 'onwaardig'"?Toch ga ik antwoorden op jouw 'onwaardige' reactie...
Wil je een juridisch adviseur? Huur een advocaat in! Lees wat hier op het forum staat: het is GEEN vervanging voor professioneel juridisch advies.trouwens ben jij ook ECHT wel een juridisch adviseur want je manier van praten en denken laat wensen over eerlijk gezegd maar goed...
Heu... Als je uw situatie met die van Ronald Janssen wil vergelijken, laat ik dit volledig aan u over. Daar kom ik niet in tussen hoor...Antwoord: maakt toch HELEMAAL niet uit welke de reden was dat ik vastgezeten heb ofwel? Dus neem nu Ronald Janssen.. : dus omdat hij voor zo'n gruweldaden zit en dus 'geen beleefde' mens was gelijk U zegt moet hij service krijgen naargelang zijn daden???!!!AUB ZEG KOM OP!
Onbeschoft? Omdat ik mijn mening zeg? Beetje serieus blijven, hé. Ik weet trouwens niet waar jij het haalt dat ik een "juridisch adviseur" zou zijn?Vraag me ECHT af wie er bij komt om jou een "juridisch adviseur" te maken onbeschofte mens dat je bent!
Misschien kan je uw eigen reacties ook wat bijschaven, in plaats van de helft van de actieve posters op dit forum te schofferen? Probeer uw frustraties in toom te houden, AUB.Ps: aub dit is aan een moderator gelieve mensen te verwittigen om ON TOPIC te blijven bij een topic. Dank u,
Wat een uitspraak. Misschien moet een moderator dit ook maar wegknippen?Jij denkt echt wel dat je alles beter weet en dat ieder mens hetzelfde is hé???Ben echt blij dat jij GEEN dergelijke functie als politieagent gekregen hebt want zou dan zouden er nogal wat 'slachtoffers' vallen in de cel bij jou toezicht..
MIJN intelligentie laat te wensen over? Ik zeg dat een mens 3 dagen kan OVERLEVEN zonder water, en jij vist een artikel op waarin beschreven staat wat een mens moet drinken in een OPTIMALE situatie. Als je niet begrijpt dat dit twee verschillende zaken zijn, geef ik het op, hoor...Daar ga je dan met je 3dagen overleven zonder water...
Je intelligentie laat echt enorm wat wensen over hoor:
Was de maaltijd die u gekregen hebt dan zo gekruid? Kan ik me moeilijk voorstellen voor "jail food".neem nu dat iemand pas een serieus kruidig maaltijd heeft gegeten?Neem nu dat een mens gewoon van nature uit enorm veel drinkt.. etc etc...
En op welke manier kan een agent dit duidelijk laten merken? Heeft hij je meegedeeld dat hij "gebruik ging maken van machtsmisbruik"?En trouwens.. de politieagent heeft duidelijk laten merken dat hij gebruik maakte van machtsmisbruik.. .