Geplaatst: 19 feb 2011 15:06
Hallo,
Ik woon nevens een Delhaize en op het dak van dit grootwarenhuis draaien er motoren om de diepvriezers, frigo's enz... te doen werken
Deze motoren staan op een plat dak dat op dezelfde hoogte ligt als onze slaapkamer( slaapkamer bevindt zich aan de achterkant van de woning)
Is er iemand die weet welke preventieve maatregelen er wettelijk verplicht zijn om de geluidsoverlast van deze motoren te doen beperken aangezien deze winkel in een woongebied is gelegen.
Weet er iemand raad a.u.b.Dank bij voorbaat
Hallo (geplaatst 25.08.2011)
Ik ben te weten gekomen dat het grootwarenhuis die de geluidsoverlast veroorzaakt sinds 5 april 1995 (aflevering vergunning) zich nog steeds niet in regel heeft gesteld met de voorschriften uitgevaardigd door VLAREM 1. De uitbater van het grootwarenhuis veegt er zijn voeten aan en zegt dat men met geld iedereen kan omkopen. De vrouw van de eigenaar van het warenhuis zit in de gemeentraad en in dezelfde politieke partij als de burgemeesteer : RESULTAAT : het gemeentebestuur reageert niet !!!!
Moet ik mij wenden tot de provinciegouverneur om deze wantoestand aan te klagen !!!
Graag een reactie a.u.b.
Vele groeten