Ben eigenaar van een appartement in een gebouw met gemeenschappelijke tuin.
Mag er in de tuin gezond worden (in bikini) aub ?
Dank bij voorbaat.
Mvg
Monikini is ondertussen op de terugweg, maar dat terzijde.kan een reglement van mede-eigendom het liggen in bikini verbieden? Allez, ik bedoel specifiek die kledij. Je kan natuurlijk altijd stellen dat het gazon niet betreden mag worden, maar echt niet in bikini liggen? Dat zou ik toch een inbreuk op de privacy vinden.
Monokini is natuurlijk nog iets anders.
Art. 379, eerste lid Sw. stelt strafbaar “hij die een aanslag tegen de zeden pleegt doordat hij, teneinde eens anders driften te voldoen, de ontucht, het bederf of de prostitutie van een minderjarige van het mannelijke of vrouwelijke geslacht opwekt, begunstigt of vergemakkelijkt”.Monikini is ondertussen op de terugweg, maar dat terzijde.kan een reglement van mede-eigendom het liggen in bikini verbieden? Allez, ik bedoel specifiek die kledij. Je kan natuurlijk altijd stellen dat het gazon niet betreden mag worden, maar echt niet in bikini liggen? Dat zou ik toch een inbreuk op de privacy vinden.
Monokini is natuurlijk nog iets anders.
Waarom zou monokini "iets anders" zijn dan zonnen in bikini? Op basis van welke wetten zou men niet in monokini mogen zonnen?