Bij ons was het mijn schoonmoeder die overleden is enkele jaren geleden en we hadden gehoopt om voor de eerste keer in ons leven toch eens iets te krijgen van de vader van mijn vrouw! Ze waren getrouwd zonder contract. Via de notaris kregen we een papier van de vele spaarrekeningen en eigendommen die mijn schoonvader heeft waar op elk toch een zeer aanzienlijk bedrag staat. Om één of andere reden hebben wij niks gekregen aangezien we geen recht hadden op ons deel volgens mijn schoonvader. Mijn vrouw en haar 2 broers hebben niet gedurft om tegen hun vader in te gaan maar zitten er nu wel continu tegen elkaar over te zagen dat ze toch iets zouden moeten kunnen doen. Ondertussen heeft hij ook 3 appartementen verkocht en ook van deze transaktie hebben wij verder geen info gekregen dus kan hij met deze centjes ook weer doen wat hij wil. Mijn schoonvader heeft niet echt een goede relatie met mijn vrouw en zijn 2 zonen dus we vrezen het ergste! Ondertussen is hij ook terug hertrouwd dus het wordt er niet beter op.

Hebben ze dan echt geen mogelijkheid al iets op te eisen?