#19 , 04 mei 2011 12:36
En de situatie duurt voort.
In de NACHT, want mijnheer slaapt niet s'nachts blijkbaar.....word ik uit mijn slaap gehaald door gestamp, gehamer, zaken die toevallig uit zijn handen vallen op de vloer boven mijn slaapkamer.
Laatste keer politie laten komen om 02.35 uur, mijnheer had bezoekers en hun kind mocht op dat uur voortdurend over en weer rennen (stampend!).
Politie duidelijk gemaakt dat mijnheer valse verklaringen aflegd, ze willen natuurlijk binnen bij mij komen horen.
Maar mijn bovenbuur ziet de agenten op de oprit staan, en dan is er niets meer te horen.
Zoals misschien reeds vermeld in het verleden, wordt er illegaal elektriciteit afgetakt door deze persoon, en hieruit is er een mogelijk brandgevaar daar de gemeenschappelijke elektriciteit hier niet op voorzien is en deze persoon meerdere malen de zekering laat springen.
Wat de ene mag mag de andere ook, dus heb ik zelf een elektricien aangesproken mij ook te voorzien van licht en stopcontact op de gemeenschappelijke meter, ik betaal er tenslotte ook voor mee.
Dit werd geweigerd wegens looddraad in stalen buizen, en het risico op brandgevaar, daar looddraad omwikkeld is met een stoffen mantel en verouderd is.
Dus heb ik deze persoon zijn bevindingen kenbaar gemaakt aan de syndicus, wat dan weer een boos telefoontje opleverde aan mij van een andere eigenaar.
Op dit voortgaande zou ik dus akkoord moeten gaan met diefstal van elektriciteit, voortdurend werken aan wagens van niet bewoners en alle mogelijke hinder hiervan, en dit op kosten van de gemeenschap.
Niemand durft tegen mijn bovenbuur in te gaan, veel gepraat als hij er niet bij is, maar op een eigenaarsvergadering zwijgt men in alle talen.
Vandaag wil ik vertrekken om 09.00 uur, en kan niet buiten rijden, mijn bovenbuur heeft de oprit vooraan sinds geruime tijd opgeist als zijn privéparking en wat denkt u?, zijn kameraden parkeren naast zijn wagen en blokkeren de in- en uitrit, dit is blijkbaar toelaatbaar!
En dan kan je zeggen dat je het verhaal maar van een kant hoort, ik vertel de waarheid, manipuleer niet en vertel géén leugens aan de politie of hier op dit forum.
Recentelijk bezoek gehad van de ex van deze persoon, en wanneer ik ter sprake bracht dat ik met regelmaat gek wordt van het gestamp in de dag en nacht, verteld mevrouw me dat sinds de ruzie begonnen is, deze persoon dit opzettelijk doet.
Dus heb ik alles op papier gezet, een exemplaar zowel in het Nederlands als Russisch (zoadat er achteraf niet kan gezegd worden dat men niet wist wat men ondertekende), met de verklaring van
mevrouw.
Deze verklaring bevat:
Het afspreken met zijn kameraden van mij onder handen te nemen moest hij een veroordeling hebben opgelopen voor die laffe aanval.
Het vellen van een boom van meer dan 3 meter hoog, daar deze zijn satellietscholel stoorde.
Het opzettelijk ontnemen van de nachtrust.
En in antwoord op uw advies Franciscus.
De ex van mijnheer verliest elke zaak tegen mijnheer, ondanks een lijvig dossier tegen hem.
Mijnheer kan zich een gereputeerd advokaat veroorloven, terwijl mevrouw afhankelijk van het OCMW zich moet behelpen met een pro deo.
In mijn geval dus ook een hopeloze zaak, daar ik ook genoodzaakt pro deo hulp zou moeten zoeken.
Mevrouw vertelde me dat mijnheer sluw is, opent de deur niet voor de politie na 21.00 uur daar hij niet verplicht is ze binnen te laten en van dit feit ook op de hoogte is.
Verder, mijnheer in een verklaring zegt zijn geloof niet te willen opdringen aan het 5 jarig kind, stuurt hij wel sms berichten aan zijn ex dat het kind iets mankeert daar en besneden dient te worden, daar mevrouw dit weigert, is ze een slechte moeder.
En zulke berichten stuurt hij wijselijk in het Joegoeslavisch.
Mevrouw kan zich telkens nodeloos naar de dokter begeven met het kind en telkens laten vaststellen en op papier laten zetten dat het kind medisch in orde is.
We hebben hier dus te maken met een sluwe manipulator, die jan en alleman weet te overtuigen met leugens en er nog mee wegkomt ook.
Het belgische gerecht, de politie?, die zijn bang om voor racist uitgemaakt te worden, alles gebeurd in het voordeel van de allochtoon.