Combineren van jobs

bloodxflowerz
Topic Starter

Combineren van jobs

#1 , 18 nov 2010 10:23

Ik werk nu deeltijds (20uren). Ik ben aan het zoeken naar een tweede job, maar wil niet voor verrassingen komen te staan..
Hoe zit het met belastingen als je 2 jobs combineert? Best meer laten afhouden dan van beide jobs? Aan wie moet ik dat dan doorgeven?
& hoe worden de vakantiedagen dan berekend..? Het ene contract is een bediendecontract van onbepaalde duur en bij het andere zou via T-interimcontracten zijn,
zitten daar ook verschillen op?

Enkele vragen die spontaan in me opkomen. Weet niet waar ik er eventueel mee terecht kan. Vandaar dat ik het hier even plaats.

Alvast bedankt,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 18 nov 2010 11:35

idd best meer laten afhouden van op z'n minst 1 van de 2 jobs. Het gemakkelijkst gaat dit via het interimbureau.

Vakantiedagen zullen berekend worden op het einde van het jaar als men kijkt naar het totaal aantal gewerkte dagen. Als je combinatie van arbeider en bediende bent, zal je voor je arbeider-werkdagen uitbetaald worden door de RJV (die je uitbetaalt rond de lente, de dagen die je dan vakantie neemt zullen op het moment zelf onbetaald zijn, maar je krijgt het dus van de RJV).

Meer info: via je vakbond of stel je vragen ;).

xena

#3 , 18 nov 2010 14:54

idd best meer laten afhouden
of sparen dan zijn de intresten voor u

Reclame

JPV

#4 , 18 nov 2010 16:11

klopt :). Hij/zij zal dan wel voor een verrassing staan op z'n belastingsbrief :p

Terug naar “Andere”