Hallo,
Ik ben in 2006 aangereden geweest...ben een jaar later akkoord gegaan met een minnelijke expertise te
starten...niet goed verlopen en dan hebben we da vraag aan onze rechtsbijstand gesteld om een gerechtelijke te beginnen. Zij vonden het ook dringend nodig om een gerechtelijke te beginnen aangezien
de conclusies nadelig voor ons waren..wij maar wachten tot er een gerechtelijk expert aangeduid wordt (wachten hier al 2 maand op)
wat blijt, vandaag krijg ik een mail om de nieuwe protocoltekst te tekenen om weer een MME op te starten???
Zijn deze nu gek geworden??? Wij hebben onze raadsgeneesheer vervangen en nu komen we weer tegenover
dezelfde raadsgeneesheed van tegenpartij waarvan de conclusies niet menselijk zijn en dan gewoon herbeginnen met een MME//
Komaan zeg, wat is dit voor een val weeral!
Ik heb dus contact opgenomen met ons raadsgeneesheer en wij gaan eens babbelen over het starten van een MME of een gerechtelijke....gerechtelijke duurt 3 à 4 jaar volgens hem en als we hetgeluk hebben op
een oneerlijke, onjuiste gerechtelijk expert is dit dikke pech!!
pfffffffffffffff wij willen geen MME opstarten, of is dit beter?
iemand raad.... wat is deze situatie toch? we waren eindelijk van die minnelijke expertise afgeraakt, dachten dat we een gerechtelijke aangingen, maar wat niet zo is.
Wij zijn bang om weer die MME aan te gaan, weliswaar met een ander raadsgeneesheer....