herstellingen huurder/verhuurder

Vandebos

Re: herstellingen huurder/verhuurder

#16 , 28 nov 2010 13:32

Verloren moeite, gaat u meer kosten dan het ooit oplevert..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
charlewisoe
Topic Starter

#17 , 28 nov 2010 15:02

Oke, dit was men allereerste keer dat ik iets verhuur, en misschien goed dat ik het nu allemaal eens heb meegemaakt. Het afgelopen jaar heeeeeeeeeel veel bijgeleerd, en nu het terug te huur staat, ga ik al zeker aan kandidaat huurders loonfiche vragen, bewijs van goed gedrag en zeden, bewijs van woonst (in belgie ! ;) ) en als ze dan niet willen huren, dan laat ik het liever nog een maand langer te huur staan, dan aan de eerste den beste te verhuren.

Vandebos

#18 , 28 nov 2010 15:13

Zie onderschrift voor een degelijk huurcontract, doe de moeite van een volledige plaatsbeschrijving op te maken (pagina tekst per kamer, pagina foto's per kamer minimum)

Reclame

charlewisoe
Topic Starter

#19 , 28 nov 2010 15:18

Ik heb indertijd uw huurcontract gebruikt, met dank daarvoor, en plaatsbeschrijving is ook tip top, en alles is zelfs netjes geregistreerd geweest. Heb ook een mooi mapje gemaakt met al uw documenten in. :) Leren met vallen en opstaan zeker ;) Fout van mij was om niet na te gaan of ze nu eigenlijk hier gedomicileerd stonden of niet. Klein bijkomend vraagje, moet ik nu het registratiekantoor nog op de hoogte brengen dat dit huurcontract beëindigd is, of zullen ze dat wel merken als ik een volgend contract registreer ?

Vandebos

#20 , 28 nov 2010 15:31

U hoeft het registratiekantoor niet op de hoogte te brengen.

Terug naar “Huren”