Door de laatste maanden minder te bellen viel met op dat niet opgebruikt belkrediet 1 maand wordt overgedragen om dan (indien niet opgebruikt) te verdwijnen.
Dit terwijl bij aansluiting ik hier expliciet naar heb gevraagd en dit anders werd voorgesteld. Ook zijn hun algemene voorwaarden (zie lager) hierover onduidelijk. Ze spreken over "niet opgebruikt belkrediet", zonder verder te specifieren dat dit enkel van de lopende maand is.
Wat zijn m'n opties hier? Na meermaals via de website contact proberen te nemen, geen reactie gehad. Sowieso wacht ik voorlopig af om de openstaande facturen te betalen (en ben overgeschakeld naar 'n andere provider die wat transparanter is over z'n tarieven).
Uit de voorwaarden
F.7.2. Verschillende Tariefplannen voorzien in de mogelijkheid om door de Klant niet
opgebruikte belwaarde over te dragen naar de volgende maand. In dergelijk geval
verloopt het gebruik van de belwaarde als volgt : de Klant gebruikt eerst de belwaarde
van de "nieuwe" maand op en pas daarna wordt gebruik gemaakt van de overgedragen
belwaarde van de vorige maand.