1) de rekeninguittreksels hebben een ander formaat dan alle andere banken
2) Hun overschrijvings- of cash automaten binnenin kantoor zijn verschillend. Wel praktisch dat je kunt gaan zitten.
3) De cash automaten binnenin kantoor maken andere geluidjes en je kaart komt na de transactie in schokjes uit de automaat. Werkt echt op mijn zenuwen.
4) Online transacties binnenin kantoor daar moet je voor alles en nog wat iedere keer op OK drukken. Moet je eens doen binnenin een kantoor. Echt om onnozel van te worden.
5) Hun cardreader om online transacties bij je thuis te doen is ook helemaal anders en groter dan elke andere bank die je maar kan bedenken. Die andere cardreaders kan je onderling verwisselen. Als ik een F***is cardreader heb gekregen kan ik daar evengoed een K** cardreader of een D***a cardreader voor gebruiken.
6) Het is in feite de vroegere bank B****** L***ert, en die deden destijds ook al alles anders als alle andere banken. Je bvb in het geheel niet verwittigen wanneer je rekening afgesloten word omdat je ze niet gebruikt. Het laatste uittreksel dat ik van hen in de bus kreeg duide nog een klein + saldo aan, dus schreef ik een cheque. Gevolg kun je raden ... (ik spreek van lang geleden)
Ik zie hier echt geen enkele reden waar u voor bij de ombudsdienst voor kan gaan klagen zonder dat u uzelf straal belachelijk maakt.
1) ELKE bank heeft andere uittreksels
2) Verschillend van wat? Van elkaar? Van andere banken? Banken F., D. en I. hebben ook compleet andere modellen apparatuur, so what?
3) kan ik met de beste wil van de wereld niet als een serieus argument voor een klacht beschouwen.
4) Op OK drukken: heb je dan liever dat je niets moet bevestigen en je voortdurend fouten maakt?
5) Waarom zou u een andere cardreader nodig hebben?
6) Zoals u zelf aangeeft, dat is van lang geleden, en ik kan uit niets besluiten dat de door u genoemde bank hierin slechter/beter zou zijn dan een andere.
Als al deze zaken u op uw zenuwen werken, waarom verandert u dan niet gewoon van bank? Om een transactie te doen naar iemand die bij die bank een rekening heeft hoeft u om geen enkele reden zelf bij die bank te zijn.
Met alle respect, maar ik denk dat niemand uw klachten ernstig gaat nemen.